fredag 9 januari 2015

Bad Victorias secret?

En av affärerna jag verkligen såg fram emot att besöka under London resan var ju självklart Victoria Secret, i London ligger ju deras flaggskepps butik, så där kunde man ju se många av kreationerna som man sett på catwalken.
Men jag blev så  besviken, för jag var så inställd att kunna köpa nåt klädesplagg/BH där, taskigt läge för mig som är plus size .  Victorias secret har bara små storlekar, största strl de har är L. Jag behöver XL eller ibland större, men det beror på vilket märke det är.
Så går runt i denna fantastiska VS affär och humöret sjunker mer och mer. Jag som hade sett fram emot så länge att få köpa ett klädesplagg och komma ut med en så fin VS påse. Höll tillslut på att få panik inne i affären, när min underbara sambo såg detta och ryckte in, han tog ner mig på jorden igen och kom med det vettiga förslaget att jag kanske kunde köpa nåt annat än kläder, så jag lugnade ner mig och fick med mig en fin necessär och smaskigt läppglans och självklart fick jag en fin VS påse.
Det jag vill komma fram till är att jag blev så besviken på VS, älskar deras BodyMists och läppglanser, och ville så gärna ha kläder/BH därifrån, besviken gick jag därifrån med känslan av att jag är fel,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar