måndag 28 juli 2014

Mission Impossible del 2

Jag har fortfarande inte gett upp sökandet efter en baddräkt. Jag simmar/tränar i poolen 3-4 ggr i veckan, och för att göra det behöver jag en baddräkt som funkar och är klortålig. I mitt sökande efter baddräkt har jag faktiskt lärt mig en hel del om badkläder. Kanske det bara var jag som inte visste det men alla badkläder tål inte klor, det hade inte jag en aning om. Jag säger nu inte att alla bad kläder som inte är klortåliga är dåliga, dem är säkert jättebra. Men jag vill ha en baddräkt i storlek 50/52 som funkar för det ändamålet jag ska använda den , alltså träning i pool med klorvatten! Så jag är öppen för förslag, har ni förslag på vart man kan få tag på en klortålig baddräkt i stor storlek, så hör gärna av er.

The search continues!

Bilden lånad från google!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar