söndag 27 juli 2014

Wake up. Kick Ass. Repeat.

det är mitt motto! det är inte lätt att följa det ibland, det kan jag lova! men jag gör mitt yttersta för att följa det. jag är en tjej på 33 år väger 127 kg med alla kurvorna på rätt ställe enligt mitt tycke, vissa kurvor är större än andra, vissa kurvor gillar jag mer, andra mindre. Skulle jag sitta här o skriva att jag älskar alla mina kurvor så skulle jag ljuga. Jag är ingen smal tjej och kommer aldrig att bli, jag är helt enkelt inte byggd på det sättet. Vissa skulle kalla mig fet, överviktig, tjock! ja alla synonymer du kan komma på för att kalla nån för stor. JAG ÄR STOR!!
Jag kommer alltid att vara stor för det är JAG, jag är ingen person som trycker på att man ska vara stor eller liten för sakens skull, man ska vara den storleken man är,ALLA väger olika under livets långa lopp. Jag tycker att man ska göra det bästa av det man har. Visst ska man vara hälsosam, men vet ni vad, man behöver inte vara smal för att vara hälsosam. Jag tränar 3-4 ggr i veckan sen 4 månader tillbaka. Jag tänker på vad jag stoppar i mig, men jag är ändå tjock.


Jag vill gå ner i vikt och jag kämpar för det, men det kommer att ta tid. och jag tänker njuta av livet under tiden!



Bilden lånad från google!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar