söndag 24 augusti 2014

Jag vill...

FLYTTA!!!!

Jag vill flytta, trivs inte alls i denna lgh vi har nu. Lgh är fin o så men den har ingen karaktär, det är inget hem. Det enda jag har i huvet nu för tiden är ny lgh, jag vill köpa tvättmaskin, diskmaskin, tapeter, göra ett hem. Så mina dagar består av att kolla blocket var 5 minut känns det som, kolla facebook o se om det kommit några nya lgh där. Jag vill rota mig!! Denna känslan blir ju inte bättre av att det regnar konstant, jag har kommit till det stadiet att jag faktiskt blir förvånad om det inte regnar. När vi flyttade hit så hade vi en jättefin lgh i andrahand som vi tyvärr var tvungna att lämna, den var inte i toppskick, det fanns inte alltid varmvatten, slasken gurglade med jämna mellanrum,garderoberna var skeva, o man la in strumpor på egen risk :-P,  men det var ett hem. Jag trivdes där!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar