lördag 16 augusti 2014

Snurrigt värre!

Har nu börjat jobba igen efter 4 veckors semester, jobbat min första helg nu och det är snurrigt värre. Inget stämmer nånstans, vi måste alltid ha telefoner med oss ut när vi jobbar o i sommar har ledningen kommit på att det vore en bra ide att byta vissa telefoner, vilket resulterar i att inga telefonnr stämmer . Har idag på morgonen ringt runt till halva företaget för att få ta i min teamledare .  Snälla nån ska det verkligen behöva vara så!!!  Så det har varit dagens problem.  Sen kan jag berätta att jag åter igen fått nytt schema. Har på nya fått 4 kvällar istället för 10, så det var bara att tacka o buga till chefen. Känns skönt att dom äntligen lyssnar på mig. Så nu kan träningen fortsätta till 98 %  som förrut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar