tisdag 12 augusti 2014

Käftsmäll

Kom tillbaka till jobbet efter 4 veckors underbar semester, var väl inte jätteglad för att börja jobba igen. Men som alla vet,  jobbar man inte så får man inga pengar! Kommer då till jobbet och får schemat för de närmsta 6 veckorna, där kom käftsmällen, efter att ja jobbat dagtid i nästan 6 månader så måste jag nu börja jobbar kvällar också. Detta har dom gjort utan att fråga mig, vilket är misstag 1, misstag 2 är att jag innan semestern frågar min närmsta chef om jag får fortsätta att jobba enbart dagtid, jajamen säger chefen. Skönt tänkte jag och gick på semester. Jag har förstått att jag nog är väldigt godtrogen och inte tillräckligt framåt, jag måste lära mig att säga ifrån och inte bara säga tack o amen för allt. Jag känner att jag blev totalt blåst, jag vill inte jobba kvar där!!
Eftersom att jag måste jobba kvällar förstör det min träning helt och hållet. Vi hade en bra rutin för träningen och maten när vi båda jobbade 7-16. Men det kommer inte att funka nu vilket är skittråkigt! Jag mår bra av rutiner, det funkar för mig och nu tog dom bort det för mig, de närmsta 6 veckorna kommer att bli jobbiga.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar